tirsdag 20. januar 2009

Nok en gang...

Jeg klarer som regel alltid å fullføre det jeg begynner med, men slike bloggtilfeller er et unntak. Det samme med skole, slanking, ja, kanskje jeg ikke er så flink allikevel? Har en blogg på ipublish.no også, men den kommer jeg til å legge ned, for så å starte med blanke ark i denne bloggen. Det er tross alt nytt år, og jeg har planer for 2009. Store planer. Som for mange vil se ganske så alminnelige ut, men det er viktig å begynne i det små, for store og brå forandringer holder som regel ikke lenge.

Det nye året har begynt helt greit. Christian og jeg har kjøpt oss leilighet på Aurskog, og her stortrives jeg allerede. Fargene, møblene og det meste er sånn jeg vil ha det, selv om vi ikke er helt ferdige med ting og tang. Frøkna er også i gang med å få en sunnere livsstil, selv om det går trått. Da gjenstår det bare sparing og skole. Sistnevnte blir til høsten.

Nå blir det snart (sein) middag alá Johansen, så er det natta på meg. Opp klokka fem i morgen. Gleder meg til helg, for å si det sånn. Gleder meg også til vår, og til sommer. Til Jeff Dunham 13. april, og til resten av 2009.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar