torsdag 29. januar 2009

Smooth




Tenkte jeg skulle lage en forfriskning etter at jeg kom fra jobb i dag (nei, jeg skal ikke legge ut alt jeg spiser og lager i løpet av en dag, men prøver meg litt fram og vil dele ting jeg synes er godt ). Dro innom butikken etter å ha kommet til Aurskog, hadde på forhånd sett et par oppskrifter på smoothie på nett, men kom ikke på de, så måtte handle litt på måfå. Kjøpte to bananer, to kiwi, en mango og en pose frossen smoothiefrukt (også har me juksa litt). Resultatet ble en mørkerød smoothie, som smakte veldig bra. Da kom blenderen min til nytte også, har vel brukt den én gang før og jeg fikk den til jul i 2007.







3 kommentarer:

  1. Oh, smoothie er godt! :D Hva blanda du frukten med? Jeg pleier å bruke den fantasy mixen + frossen blåbær, eplejuice og vanilje yoghurt, gøtt! ;)

    SvarSlett
  2. Smooth - veldig bra ;) Jeg blanda bare frukt, leste bakpå den mixen at man kunne bruke juice og yoghurt, så prøver det neste gang. Da blir den kanskje ikke så tjukk heller ;P Hehe.

    SvarSlett
  3. Okej ;) Hehe. Nei, den blir nok litt tynnere da.. :P

    SvarSlett