fredag 30. januar 2009

Helg, helg, helg!

Ingenting er som å ligge lettere henslengt på sofaen en fredagskveld. Alene. Meg og stillheten. Har sikkert hundre ting å gjøre, men legger det til side for å slappe av litt. Var på Triaden etter jobb i dag for å kjøpe noe til Tine, så tok jeg sol og deretter bar det rett heim. Egentlig var planen å finne på noe med min kjære, men siden sløvheten kom meg i forkjøpet, ble han med noen kamerater på kino istedenfor. Så da blir det heller "Senkveld" sammen når han kommer hjem.

Helga kommer nok ikke til å by på noen überspennende hendelser for min del, Tine har spurt om jeg vil være med henne til Lillehammer i morgo, så driver og vurderer det. Ellers så er jeg i grunn bedt til gamlesjefen og på jentekveld hos Kristin. Får nu sjå hva fremtida bringer. Én ting er i hvert fall sikkert, jeg skal ta det helt med ro i morgen og på søndag, også må jeg ta meg en tur til mamma, pappa og Therese.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar