fredag 23. januar 2009

Ved veis ende


Tine og jeg har nettopp kommet hjem fra den gamle leiligheten, og vi er ferdig med å vaske! Så da var det "adios" til det gule huset i Fosnesveien. I tillegg er det helg og jeg har fri, det skal bli godt. Utrolig godt. Har selvfølgelig en del igjen her også, mangler noen møbler som kommer i februar, samt at gardinene ikke er hengt opp, men det kommer seg i løpet av et par uker (får jeg håpe). I morgen og søndag skal jeg bare slappe av, og ikke minst, sove lengre enn til fem. Skal til frisøren i morgen, så tenker fælt på hva jeg skal gjøre... Er i grunn veldig lei det håret her, så har lyst til å klippe det kort. Vel, ikke kort-kort, men til skuldrene kanskje? Og få litt lysere hår... Men jeg er redd jeg ender opp med det samme gamle. Pleier som regel å bli sånn. Er ikke så stor tilhenger av altfor mye forandringer, selv om det er herlig i blant.


Denne uka har jeg vært ganske så flink når det kommer til kosthold, har spist ofte, lite og relativt mye frukt og grønt. Tran og Biovitt er på plass i kjøleskapet, det samme er snart elipsemaskinen (ikke i kjøleskapet, da). Prøver å telle kalorier, men skal ikke bli helt manisk.


(Bildet kommer som et resultat av overtrøtthet og kjedsomhet).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar