tirsdag 3. februar 2009

Mobil+kamera+vin = dårlig kombinasjon!

Noen ganger lurer jeg på hvor tankegangen min er. Man legger ikke en flaske vin i veska, med mobil, kamera og tror det skal væra sånn. Slikt er dømt til å gå galt, og det gjorde det også. Dømmekraften blir ikke god etter noen Margaritas og Daiquiris alá Yvonne, samt et par vinglass oppå der igjen. Det var hele lørdagskvelden et bevis på. Greit nok, jeg trengte ny mobil, men at den jeg hadde skulle ta kvelden, parkere tøfla og gå nedenom og hjem etter en fuktig kveld på "byen", var ikke helt som planlagt. Trodde den skulle holde ut med meg i noen uker til, sånn at jeg slapp å kjøpe ny nå. Ikke bare det, kameraet mitt gikk dukken også. Ja, ja. Sånn er livet. Får vel være mer forsiktig neste gang. Og det blir nok lenge til. Har fått min dose for noen måneder fremover.

Til tross for havarert mobil og kamera, hadde jeg det ganske så koselig på lørdag. Var hos gamlesjefen sammen med Yvonne, og det er alltid en slager. Kvelden fortsatte på Tyst, Trine var altfor kanon (som vanlig) og kan vel ikke skryte på seg å huske så mye etter ankomsten dit. Nok om det, nok om det. Ny uke og nye muligheter, sier jeg bare. Tilbake til hverdagen. No excuses. Snart er det helg også! (Ehm...Mandag= dagen som er så langt fra helg som man kan komme). Da skal jeg på kino og se Changeling! Skal, SKAL, S-K-A-L... I hvert fall vurdere det. Nå trenger jeg søvn, merker jeg.

1 kommentar: