torsdag 19. februar 2009

Hallo i luken


Da var friuka snart over. Begynner på turnusen igjen med ny giv på lørdag, og da er det sju dager med jobb, før jeg kan unne meg et par fridager igjen. Det er utrolig hvor lat man blir når man har fri. Jeg har jo vært på jobb i dag, men kjenner at det skal bli hardt å begynne ordentlig igjen. Kanskje best å holde det gående med jobbing i friuka også? Tror nok det blir til det etter hvert. Greit med noen kroner ekstra også.


Den siste fridagen tenkte jeg å bruke til en tur til söta bror. Lenge siden jeg har vært i Sverige, så ser på det som en koselig dagstur. Et lite avbrekk fra senterne i Skedsmo, Lørenskog etc. Litt moro å dra dit nå som man har litt plass i fryseren, får vel begynne og bli mer økonomisk. Men nå er det kveldsmat på gang, Christian har kokkelert noe så voldsomt, og frister med blomkålsuppe på pose.

1 kommentar:

  1. Koselig med slike dagsturer, da :) Kjedelig når man har litt for mye fri en uke, og så må man begynne på 9t-dager. Hardt å komme i gang, men enkelt å holde det gående når man er godt i gang. Friuka ødelegger kanskje litt? :P

    SvarSlett