fredag 20. februar 2009

Wanted

Jeg VIL ha en sånn jakke. Kan noen gi meg den? Litt kravstor nå kanskje, men jeg har virkelig lyst på den Bergans-jakka. Så da er det bare å spare. Skal ordne meg et komplett påskeantrekk i år. Og antrekket skal bestå av denne jakka, nickers, lange hvite strømper, votter, lue og Helly Hansen Freyja-støvler. Spørs nok om jeg må se meg om etter et rimeligere alternativ. Langrennski har jeg lyst på også. Og gamasjer. Nei, nå må jeg gi meg. Uansett om jeg skulle klare å spare til det, så er det jo en god investering? Vel, å bytte reg.reim på bilen er nok en bedre investering, så først må det spares til det. Skulle ønske man bare kunne betale bensin for å ha en bil. Så det blir en dyr måned i mars, og det uten påskeantrekket. Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar