fredag 13. februar 2009

Help, I need somebody

Som relativ fersk blogger, trenger jeg litt hjelp for å oppgradere bloggen min. Jeg har de siste dagene blitt over gjennomsnittet interessert i andre blogger, og blir stadig vekk imponert over hva folk får til. Det er sikkert ikke vanskelig, men i min lille boble ser det avansert ut. Hvordan får jeg for eksempel til en slik header? Og hvordan får jeg til å lagre innleggene mine under forskjellige kategorier? Mye annet jeg lurer på også, men kommer ikke på det i skrivende stund. Legger ved headeren til en av bloggene jeg leser innimellom, www.sofsen.com (hun skriver mye bra).

2 kommentarer:

  1. Jeg har ei venninne som er utrolig flink med html-koding. Hun har masse tips på sin blogg til hvordan man kan ordne med sin egen. Ellers er det jo bare å spørre henne også. Sjekk ut www.gjennom-kikkehullet.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, Marte! Da skal jeg sjekke bloggen hennes :)

    SvarSlett