tirsdag 24. februar 2009

Long time, no see

Ser det har blitt en stund siden sist, det var i grunn det jeg var redd for. Jeg har bare ikke hatt ork til å blogge. Rett og slett. Har vært innpå her, begynt på et innlegg, men slettet det fordi det virket helt meningsløst. Det er kanskje ikke så mye mening i det her heller, men et innlegg blir det anyway. Siden sist har det skjedd lite. Jeg jobber dag denne uka, med en utrolig god og flink kollega, og kunne ikke vært mer fornøyd med det. Litt kjedelig å stå opp fem bare, men det går seg til.

Et nytt kamera er i boks, det samme med nye vårsko, så da er det å krysse over et par ting på vårlista mi. Neste som står for tur er mobil. Låner en av Christian nå, men den slår seg av hele tida (typisk Sony Ericsson), må nesten bruke en halvtime for å få den på igjen. Irriterende. Litt kjedelig at den slår seg av når noen ringer, og nummeret ikke legger seg til i ubesvarte anrop. Enda mer irriterende. Da blir det vanskelig for meg å se hvem som har prøvd å få tak i meg. Så nå er det på tide med ny. Denne gangen satser jeg på Samsung. Den har aldri skuffa tidligere. Noen som vil foreslå type? Isåfall så takker og bukker jeg.

Minnekortet i mitt gamle kamera overlevde, så slenger med et bilde av en superfresh Margarita som Yvonne lagde samme kvelden. Imponerende god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar