onsdag 18. februar 2009

Her skulle det egentlig stå en skikkelig spennende overskrift, men det gjør det ikke

Det er i grunn ikke så overspennende med friuke. Godt er det jo, men litt kjedelig til tider. Man blir rastløs. Heldigvis jobber jeg på gamlejobben i morgen. Det blir egentlig ganske koselig, også klarte jeg ikke å si nei når sjefen spurte meg når jeg var innom der i går. De klarer seg ikke uten meg. He, he.

Fikk et fint sommerkjede av Carina på lørdag. Jeg digger sånne smykker! Vet det er mange som har slike, og at de er ganske så vanlige, men what to do? Kan jo ikke stoppe å like de fordet. Har lyst på fler! Gjerne i lyse farger, som lysegult, lyseblått, lyserosa, lysegrønt, ja, you name it. Så hvis det er noen som er flinke på det, tell me! (Greit å blande inn litt engelsk i blant).

Ser på skiskyting nå og funderer på hva jeg skal finne på i kveld. Har i grunn lovt Christian middag når han kommer hjem, men det frister mer med en kino. Det er jo ikke verre enn at det blir begge? The Curious Case of Benjamin Button, eller Changeling, og fiskeboller høres ikke så altfor ille ut det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar