torsdag 5. februar 2009

Lillesøster Therese, snart voksen!


Dette innlegget kommer i overkant for seint, du fylte år i går, og ikke i dag. Allikevel vil jeg dedikere dagens blogginnlegg til deg, kjære søster. Den minste i søskenflokken på fire, men som på en måte ikke er den minste lenger. Du har for lengst vokst over hodet på meg, og kan omtrent stå med armen på skulderen min når du står ved siden av meg. Du har aldri vært redd for å si hva du mener eller når du føler at ting er urettferdig, og derfor blitt oppfattet som ganske så voksen av deg. Du er på mange måter lik meg, men samtidig veldig ulik. Du var en rampunge som liten, og har vel aldri lagt fra deg det (hehe). Du er et varmt menneske, Therese, som tar vare på og viser medmenneskelighet for folk rundt deg, samtidig som du er åpen og utadvendt. Det er en evne som er verdt å ta vare på. Og nå er altså lille frøken Westbye 17 år. 17 år! Det er ikke til å tro. Håper du hadde en finfin dag, og at koste deg masse. Det fortjente du i hvert fall! Til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig, veldig, veldig glad i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar