fredag 6. februar 2009

Stemmer fra fortiden


Noen ganger kan jeg sitte helt for meg selv, alene og tenke tilbake på gode minner. Mimre, som det så fint heter. Og jeg gjør det ofte. Ikke fordi jeg har det så ille nå, for jeg kan ikke akkurat klage. Verdens beste kjæreste, familie og venner er det som beriker hverdagen min, det jeg lever og ånder for.


Allikevel tenker jeg ofte på tida som har vært. Spesielt tida fra videregående. The time of my life. Årene som ga meg mine beste venner og opplevelser for livet. Egentlig søkte jeg medier og kommunikasjon i Skedsmo, og kom inn der, men valgte allmennfag på Bjørkelangen istedenfor. Det valget angrer jeg ikke på. Hadde jeg valgt Skedsmo, hadde jeg ikke blitt kjent med Karine, Kristin, Kristine, Kine Th., Tyra, Nesjø, Carina, Marit (og Jane som jeg ble kjent med etter vgs. gjennom deg), Line og Kine A. Venner som jeg ikke hadde klart meg uten. Venner som har står for de samme verdiene som meg. Venner som er ekte, ærlige og omtenksomme. Venner som gjør dagen min bedre. Venner jeg er utrolig glad i! Jeg føler meg priviligert som har venner som dere. Minnene er så mange, og jeg kunne ha skrevet flere sider med alt vi har gjort sammen. Jeg skal spare dere for bryet med å ramse opp alt, innerst inne vet dere alle hva jeg sikter til.


Det ene målet mitt for 2009 var å samle vennene og besøke familien oftere. Det skal jeg gjøre mitt beste for å få til. Jeg skal bli flinkere til å arrangere turer, som hytteturer, helgeturer eller bare dagsturer. Jeg skal be oftere inn på middag og filmkvelder. Og jeg skal bli flinkere til å ta opp telefonen eller bare avlegge et lite besøk. Besøke Yvonne og Mocca som bare bor noen hundre meter borti gata her. Besøke Marit på Gjøvik, og Anette i Rælingen blant annet. Noe så enkelt, men som allikevel betyr så mye. Man trenger ikke å arrangere en heidundrende fest bare for å møtes. Selv om det er det som skjer først, med tanke på innflytningsfest neste helg. Noe av det jeg har i tankene, er påskefrokost, 17. mai-frokost, hjemme-spa-kveld, filmmaraton, grilling, kino, skogsturer, svensketurer osv., osv. Jeg veit det vanskelig å få alle til å samles når det skjer noe, siden vi alle har vårt å drive med, men sånn vil det alltid være og sånn er det med meg også. Vi får gjøre det beste ut av det. Jeg gleder meg til å skape flere minner med dere!


Takk for at dere er dere!








1 kommentar:

  1. Så koselig innlegg! :) Gleder meg til mange flere minner sammen med deg & de andre jentene! Kjempeglad i deg!

    SvarSlett