tirsdag 10. februar 2009

Norge på sitt beste

Sånn helt på tampen, før jeg hopper (eller går, da) i dusjen og gjør meg klar for nattevakt, har jeg lyst til å vise et bilde av Aurskog, tatt tidlig på morgenen for noen dager siden. Tok det med mobilen, så kvaliteten er ikke av den ypperste klasse.

Generelt sett, begynner det å skje ting her hjemme, med tanke på helga. Spisestua kom heldigvis i dag, og nå har vi også fått lys i gangen (flinke Christian). Det velkjente skåret i gleden, er at det gjenstår masse. MASSE. Men legger jeg godvilja og effektiviteten til, skal jeg nok få det meste på plass til lørdagen. Selv om jeg blir stressa av tanken, gleder jeg meg utrolig mye!

1 kommentar:

  1. Det blir så fint hos dere, ikke stress for at alt skal være i orden ;) Bare gardinene i stua kommer på plass, så begynner dere å komme i mål! :)

    SvarSlett