søndag 8. februar 2009

IKEA i snøstorm og morsdag


Vel, snøstorm var det kanskje ikke, men det var i hvert fall helt forferdelig å kjøre innover i går. Men jeg klager ikke. Vi bor i Norge, så det bør i grunn ikke komme som et sjokk at det snør litt. Vintrene her er uansett ikke de samme som før, og da bør vi i hvert fall glede oss over den snøen som kommer. Det prøver jeg å gjøre. Trygt inne på IKEA, var første stopp andre etasje. Hadde en hel liste med ting som trengtes, men endte bare opp med småting fra "småplukk"-avdelingen i første etasje. Pleier å være sånn. Men det blei da litt. Kjøpte til og med brødform, så tenkte å lage brød i løpet av de nærmeste dagene. Det er så godt!

Nå ligger jeg i senga og lader opp til ukens nattevakter. Fem vakter, så er det friuke. Først skal jeg en tur innom min kjære, gode og snille mamma med blomster, kake og gave. Så blir det vel en tur i solariumet, har ikke vært der på leeeenge, så føler meg litt ufresh og likbleik. Deretter bærer det rett til Lillestrøm. Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat, men bare jeg får gjort unna den første vakta, blir alt bare fryd og gammen.

Ha en flott søndag og morsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar