tirsdag 17. februar 2009

Se min kjole

Den er rosa som...? Rosa er den i hvert fall, med et innslag av andre farger. Har i grunn aldri hatt sansen for den fargen, men synes den så veldig fresh ut, akkurat som rosafargen på bloggen. Blir egentlig i godt humør av den fargen. Spesielt på denne tiden av året. Men tenkte uansett å spare den til våren og sommeren. Forberede klesskapet mitt litt til da. Ny lommebok har jeg også, min gamle ble med i drukningsdøden i veska mi, og var ikke den samme etter det.
Siden sist, så har jeg vært hos legen og fått konstantert at jeg har en infeksjon i ansiktet. Den er heldigvis snart borte. Ferdig har det også (endelig) blitt her hjemme. Jeg er så fornøyd! Legger ut bilder når latskapen har avtatt og jeg gidder å overføre bildene fra kameraet. Så da ble det omsider innflytningsvors her også. Det var veldig koselig. Fikk til og med et vaffeljern, to krukker og en urteplante i en finfin potte. Snille venner altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar