tirsdag 10. februar 2009

Historisk

Da har jeg for første gang i historien bakt brød! En milepæl i livet mitt, må jeg si. Om ikke annet, så ble i hvert fall resultatet bra. Det ble faktisk veldig godt og frister til gjentagelse. Baking står ganske så høyt på min "ting jeg skal gjøre oftere"-liste, og nå er det ikke lenge til jeg kan skilte med tittelen bakemester (i amatørklassen?). Vel, jeg er i hvert fall ett skritt nærmere det gode husmoremnet.Neste på lista er gulrotkake, fra bunnen av! Til Christians store glede. Eller sorg. Det vil tida vise.

6 kommentarer:

  1. Flink, det har du alltid vært. Ikke noe tvil om at du er et ekte husmorsemne :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er, de brødene så veldig gode ut! :) Og gulrot kake a gitt, det er godt det! :D Det tror jeg jammen at jeg skal lage en dag i nærmeste fremtid.. Synd det ikke er flere timer i døgnet! :D

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Mm, hjemmebakt brød! Det er godt. Kan du ikke legge ut oppskriften? Så kan jeg være hermegås ;)

    SvarSlett
  5. Kristin, vi kan ta en bakedag sammen! Hoho! Be med resten av jentene også ;)

    Marte; http://mollerens.no/oppskrifter/brod/Hverdagsbrxd.html

    Greit å gi hverandre tips da, jeg har forresten lyst til å lage de indiske kjøttbollene du lagde, ser jo innmari godt ut! :)

    SvarSlett
  6. Jo, det var et godt forslag, Trine! :D En bakedag må jo bare bli kjempe koselig! :)

    SvarSlett